Besatt av Twilight klubben

Alla inlägg under februari 2010

Av Twilight Klubben - 18 februari 2010 11:05

Hej!

Fredag 26 mars kl 18.30 - lördag 27 mars 10.00 ska vi ha en sleep-over på bibblan igen!   


Det här kommer att hända under kvällen/natten/morgonen:


Vi har ett utställningsfönster precis utanför biblioteket som vi ska göra en B.A.T./Twilightutställning i.


Alla tar med sig grejer och hjälps åt att göra något snyggt under kvällen.

Vi äter våfflor med grädde och sylt (våffeldagen)


Högläsning ur Eclipse - Läs ditt favoritavsnitt/kapitel för oss andra!


Vi ser New Moon, äter popcorn, saft och äpplen


Josefines förslag på bloggen om att de som vill tar bilder på sina Twilightgrejer man har hemma och visar.


Låter det roligt? Anmäl dig som vanligt på anmalan@besattavtwilight.se.


Kramar   

Emma, Gabbi, Sofie (fortfarande i Danmark), Ewa och Mari-Ann


PS. Medlem i B.A.T och 14 år måste man vara för att komma - bli_medlem@besattavtwilight.se


Av Twilight Klubben - 14 februari 2010 22:10










Rysningar, visst??


Kram kram

//Gabbi <3

Av Twilight Klubben - 11 februari 2010 22:36

Kom på en grej som vi kanske kan ha till nästa träff, bara som en kul grej. Alla som har Twilight affischer och sånt i sitt rum kan ju fota det. Och så kan vi sen kolla hur varandras rum ser ut! Alla kanske inte har saker uppsatta eller så men kanske har du en Twilight-hylla, massor av tidningutklipp, en hel Twilight-vägg eller något? De som har något sånt kan ju fota det inför nästa träff. Om man inte har något speciellt kanske det ändå är kul att se de andras. Inte om en tävling om vem som har mest menar jag nu. Men det kan ju vara kul att bara få se! Eller vad tycker ni?


Till exempel så här kan ni fota (lite av mina tidningutklipp):


Kramar /Josefine

Av Twilight Klubben - 8 februari 2010 17:32

Fixade ny header lite snabbt bara. Någon kan byta om ni vill men tyckte att det var dags för förändring och så är det kul med en lite mer personlig header också.



Ledsen för att jag inte kom i fredags... Hade sagt att jag skulle komma och allt men hade verkligen inte en tanke på att det var den 5e då! :( Åhh, är så irriterad på mig själv! Men jag hoppas att jag kan komma på nästa träff och att jag kanske kan skaffa lite bättre minne tills dess. :)


/Josefine

Av Twilight Klubben - 6 februari 2010 17:10

Äntligen förstår jag hur man loggar in    tack vare hjälp....  


Det var jätte kul igår!   Filmen var jätte bra och det var ovant att se Kristen blond. Kanske lägger in några bilder sen om jag har tid men det blev nog mest flum bilder   Längtar tills nästa gång och


LÄNGTAR TILL ECLIPSE!


 


// Fanny  


Av Twilight Klubben - 6 februari 2010 12:58

Visst hade vi det jätteroligt igår? Det tyckte i alla fall jag! Filmen var jättebra och det var så himla roligt att få träffa allihopa igen efter julen! Jag hoppas verkligen att 2010 blir lika lyckat som 2009 med fantastiska träffar och en massa Twilight! Love y'all in B.A.T.


P.S Skriv egna inlägg och hjälp till att hålla igång bloggen! Vi vill veta ALLT! 


Kram kram

//Gabbi <3

Presentation


Hej!

Vi är en klubb för Twilightbesatta och håller till i Sollentina bibliotek. Om du är över 14 år och älskar Twilight så är det här klubben för dig!

NYA TRÄFFAR!!!!!

B.A.T.s på "Kultur ända fram till natten" 15-19 på bibblan

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Börjar du tröttna på B.A.T.s, eller?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards