Besatt av Twilight klubben

Alla inlägg under juli 2010

Av Twilight Klubben - 10 juli 2010 08:46

Hej!


Jag vill önska alla B.A.T.s en underbar sommar med massor av Twilight-läsning på stranden, i hängmattan eller var ni nu tänker läsa någonstans. Vill ni ha något att läsa emellan så kan jag tipsa om "The Lonely Hearts Club" av Elizabeth Eulberg.

S Meyer gillar också den.


Det kommer nog att vara lite mer dött på bloggen under sommaren från min och Mari-Anns sida, men skriv gärna vad ni har för er om ni orkar!


Härlig sommar!

Ewa och Mari-Ann


Av Twilight Klubben - 1 juli 2010 09:27

Kl 18 på Rigoletto med Mari-Ann, min dotter och syster och hundratals andra Twilightfans. Eclipse var verkligen allt jag hade hoppats! Vargarna var underbara, Edward lika läcker som alltid och Jacob - hetare än ... . När Jacob visade sig skreks det högst och suckades mest, en skillnad från New Moon. Så är det här Jacobs film?


Vad tycker ni andra egentligen om Eclipse? Berätta! När såg ni den?


Ewa


Presentation


Hej!

Vi är en klubb för Twilightbesatta och håller till i Sollentina bibliotek. Om du är över 14 år och älskar Twilight så är det här klubben för dig!

NYA TRÄFFAR!!!!!

B.A.T.s på "Kultur ända fram till natten" 15-19 på bibblan

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Börjar du tröttna på B.A.T.s, eller?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards