Besatt av Twilight klubben

Alla inlägg under oktober 2010

Av Twilight Klubben - 25 oktober 2010 10:21

Tja!
Jag var i Kista igår och på Akademibokhandeln fick jag syn på det här spelet.
Är det någon som har ett sånt? Är det roligt att spela? Bör man köpa ett?
Undrar Ewa
PS: Vilka kommer att vara med den 13:e 15-19 när B.A.T.-klubben ska vara med på Sollentuna kommun stora kulturgrej? Mejla mig snabbt när ni vet om ni kan.

Av Twilight Klubben - 16 oktober 2010 08:41

Det var så roligt att träffa alla igen efter sommaren!


Quizet vanns av Josefine - grattis!  


Filmen Remember me var bra, slutet var inte precis det man förväntat sig och någon (inga namn) blev riktigt jättearg för det onödiga slutet.


Vad tycker ni om filmen och speciellt om slutet?


Blir nästa träff efter dvd-släppet, eller?


Kram

Ewa




Av Twilight Klubben - 13 oktober 2010 12:48

Robert Patinson-quizet är klart och väntar...

Filmen är fixad: Remember me...

Popcorn?


Har du glömt att anmäla dig - gör det nu! ewa.rensjo@bibl.sollentuna.se


Vi ses på fredag halv sju   /Ewa


Av Twilight Klubben - 12 oktober 2010 19:13

Nu har jag gjort ett quiz till träffen på fredag ;P


/Emma <3

Av Twilight Klubben - 4 oktober 2010 15:48

Hej!


Idag har det varit en otroligt stressig dag. Jag började 8.20 med idrott och dagen till ära så hade vi simmning, jag hade faktiskt sett fram emot det men när jag fick reda på att vi skulle trampa vatten i 12 minuter utan att använda armarna, simma 8 längder mage och 4 längder rygg blev min syn på det hela lite annorlunda. (Jag var helt slut efter det)

Sedan hade jag historieprov, men det gick nog ganska bra men fatta hur nervös jag var innan provet. Nervositeten var nog jobbigare än själva provet...

Efter det var det mat, mums! Och som vi vet är det kanelbullens dag idag så de serverade värdens godaste bullar, gratis! (höjdpunkten för idag!)

Därefter hade jag matte, och nu tänkte jag att det var lugnt, men då hade våran lärare gjort iordning en hemlig mattediagnos! (Jag är inget stort fan av matte precis :( )


Sedan slutade jag vid 3 och nu är jag helt slut, jag ska nog lägga mig framför TVn och bara andas :) Just det, har historieprov igen på onsdag... då kanske det inte blir så mycket vila ändå...


Hoppas ni har haft en bättre dag än jag, och glöm inte att äta en bulle nu, det är ni värda! <3


Kram /Emma C <3

Av Twilight Klubben - 4 oktober 2010 12:17

Hej!


18:30 - pratstund + planerar inför den 13 november (Kulturdag och kväll i Sollentuna kommun där BATs ska visa upp sig ;-)), gör ett quiz tillsammans osv. (jag tänker mig att vi samlar alla saker vi har gjort på träffarna som vi kan visa upp det 13, jag tror att det gör det lite mer intressant för killarna och tjejerna)

19:30 - filmen startar - Remember me med Robert Pattinson


21:30 - en quiz om Rob och den som har flest rätt vinner ett pris


22:00 - Den underbara kvällen är slut


Hälsningar

Emma


PS. Kom ihåg att anmäla dig! /Ewa

Av Twilight Klubben - 1 oktober 2010 21:43

   Har ni sett dde här bilderna? Hon heter Mackenzie Foy och kommer kanske spela Renesmee i BD enligt Summit Entertainment. Hon är seriöst den sötaste ungen jag någonsin har sett!


/Emma C


  


Om ni vill se nyheten tryck här

Av Twilight Klubben - 1 oktober 2010 20:41

Hej tjejer!

Jag har inte lagt in något på länge, så vad har jag gjort då?

Jag har börjat år 1 på Rudbeck sam-språk (ett mycket bra gymnasium om man får göra lite reklam för det ;P) Jag trivs otroligt bra och har fått många goa och glada kompisar. Haha, några av dem gillar också twilightsagan vilket är ett stort plus i kanten. <3 ;P

Ja, twilight då då, jag saknar er otroligt mycket och är jättepeppad på träffen nu den 15:e!!! Jag vill höra hur ni mår och hur ni har det och så ska vi snacka twilight ofc! 


Jag undrar också, som Ewa skrev, vad vill ni se för film? Förslag på filmer som har kommit in från er är; Adventureland, Speak, Valentine's day och Remember me. (Själv älskar jag Remember me <3) Fler förslag, kommentera då på det här inlägget eller om det är något av det där ni gillar.


Så se till att ni kommer nu för det är inte många som har anmält sig. <3


Puss och kram; love to you all!! <3<3

/Emma C

Presentation


Hej!

Vi är en klubb för Twilightbesatta och håller till i Sollentina bibliotek. Om du är över 14 år och älskar Twilight så är det här klubben för dig!

NYA TRÄFFAR!!!!!

B.A.T.s på "Kultur ända fram till natten" 15-19 på bibblan

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Börjar du tröttna på B.A.T.s, eller?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards