Besatt av Twilight klubben

Direktlänk till inlägg 21 maj 2010

Har ni hört om Twilight Movie Night??

Av Twilight Klubben - 21 maj 2010 18:10

Så här står det på SF:


Tisdagen den 29 juni ordnar SF bio och Nordisk film TWILIGHT MOVIE NIGHT, en maratonvisning av TWILIGHT och NEW MOON som avslutas med den allra första publika visningen av ECLIPSE.


... biljetterna släpps den 2 juni


Tyvärr är det 15 års gräns eftersom det var det på Twilight, vi har ännu inte fått reda på vilken åldersgräns det kmr att bli på Eclipse men jag skulle gissa på 15.


Skulle ni vilja gå på TWILIGHT MOVIE NIGHT? I så fall får man ju boka det innan den 5:e för jag kan tänka mig att biljetterna går åt fort.


Kram kram

/Gabbi <3<3

 
 
Jossan

Jossan

21 maj 2010 19:11

Jag vill väldigt gärna gå, var på det förra året med Twilight/New Moon. Men kommer inte vara hemma inför varken det där eller premiären. :/

http://kristens.blogg.se

 
ewa

ewa

22 maj 2010 11:39

Det låter ju jättespännande! Men orkar man se tre filmer på en kväll? Vad säger ni?

http://ewas.webblogg.se

 
Ingen bild

Gabbi

23 maj 2010 17:47

Tråkigt att du inte kan jossan, men jag skulle tka att det var jättekul att gå! Tre filmer är väl ingenting om det är Twilight??

 
Jennifer

Jennifer

23 maj 2010 22:12

Jag är såå sugen på att gå!! Men, jag har ingen att gå med (ingen jag känner är ett Twilight-freak) och det känns inte jättekul att gå ensam...
Så vi får se hur det blir för min del :)

http://dazzled.webblogg.se

 
Ingen bild

ewa

24 maj 2010 12:21

Finns det intresse för att gå tillsammans på Twilight Night - maraton?

 
Jennifer

Jennifer

26 maj 2010 13:06

Jag skulle absolut följa med då! :)
/ Jennifer Å

http://dazzled.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Twilight Klubben - 5 december 2010 15:29

Nu har det sorgliga hänt, avslutnings-övernattningen är över och det är slut!   Vi vill tacka för allt roligt vi har haft, önskar alla medlemmar allt gott och ser förstås fram emot de två sista filmerna!   Bloggen kommer att ligga kvar så vi ...

Av Twilight Klubben - 16 november 2010 12:13

Hej! Den 3 december från kl 18.30- 10.00 blir det STOR AVSLUTNINGSFEST med ÖVERNATTNING på BIbblan!   Vi kommer tillsammans att: Vampyrdekorera stora pepparkakor - fina priser Spela Eclipse-spelet - spelet lottas ut till en person i det v...

Av Twilight Klubben - 3 november 2010 20:22

Twilightklubben    Tid: kl 15-19. Medlemmar i Besatt-av-Twilight berättar om klubben. Hur mycket vet du egentligen om Twilight? Tipsrunda med roliga vinster. Filmvisning med Twilighttema (från 11 år, bibliotekskortet gäller som biobiljett). V...

Av Twilight Klubben - 25 oktober 2010 10:21

Tja! Jag var i Kista igår och på Akademibokhandeln fick jag syn på det här spelet. Är det någon som har ett sånt? Är det roligt att spela? Bör man köpa ett? Undrar Ewa PS: Vilka kommer att vara med den 13:e 15-19 när B.A.T.-klubben ska va...

Av Twilight Klubben - 16 oktober 2010 08:41

Det var så roligt att träffa alla igen efter sommaren!   Quizet vanns av Josefine - grattis!     Filmen Remember me var bra, slutet var inte precis det man förväntat sig och någon (inga namn) blev riktigt jättearg för det onödiga slutet.   ...

Presentation


Hej!

Vi är en klubb för Twilightbesatta och håller till i Sollentina bibliotek. Om du är över 14 år och älskar Twilight så är det här klubben för dig!

NYA TRÄFFAR!!!!!

B.A.T.s på "Kultur ända fram till natten" 15-19 på bibblan

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Börjar du tröttna på B.A.T.s, eller?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards